
LISTOPAD
Funkcje i umiejętności:
- śpiewanie i odgrywanie piosenek
- reagowanie na nowe słowa i zwroty poprzez gesty, mimikę,
rozpoznawanie obrazków - uczestniczenie w grach i zabawach oraz ćwiczenia TPR
- rozwijanie orientacji przestrzennej, koordynacji i umiejętności
ruchowych - rozróżnianie słownictwa związanego z ubraniami
- dopasowywanie elementów garderoby do zjawisk meteorologicznych
- reagowanie na polecenia
- rozwijanie zainteresowania literaturą w języku angielskim
Piosenki:
Put on Your Shoes – Super Simple Songs
This is the Way We Wash Our Clothes – Lingokids
My Teddy Bear – Super Simple Songs
Teddy Bear Teddy Bear Turn Around – The Kiboomers
Move to the Beat – Music For Kiddos - słownictwo
What is it? It’s…/They are…; Who is wearing a…? ;Put on/Take off ; It’s
clean/dirty ;/ blouse, boots, coat, dress, gloves, mittens, hat, jacket, jeans,
trousers/pants, skirt, scarf, shirt, shoes, shorts, socks, sweater, t-shirt,
trousers,washing-up, to wash ; bear vs teddy bear, eyes, nose, arms, legs,
słownictwo z książeczki ,,We’re going on a bear hunt’’
PAŹDZIERNIK
Funkcje i umiejętności:
- śpiewanie i odgrywanie piosenek
- reagowanie na nowe słowa i zwroty poprzez gesty, mimikę,
rozpoznawanie obrazków - uczestniczenie w grach i zabawach oraz ćwiczenia TPR
- rozwijanie orientacji przestrzennej, koordynacji i umiejętności
ruchowych - rozpoznawanie i nazywanie zjawisk atmosferycznych
- rozróżnianie słownictwa związanego z pogodą i emocjami
- nazywanie dni tygodnia oraz pór roku
- reagowanie na polecenia
Piosenki:
How’s the Weather? – Super Simple Songs
The Sun Comes Up – Dream English Kids
We Love Acorns – Super Simple Songs
Drip Drop Rain – DanceandBeatsLab
If You’re Happy – Super Simple Songs
Five Little Pumpkins – Super Simple Songs - Słownictwo
What is the weather like today?/How’s the weather today? It’s
sunny/windy/snowy/cloudy/rainy/stormy, wet / dry, hot//cold, spring,
summer, autumn, winter, What day is today? Today is Monday, Tuesday,
Wednesday, Thursday, Friday, Saturday, Sunday
How are you? happy, sleepy, angry, sad, scared, grumpy, crying, sad,
smiling, pouting, yawning, laughing
Wrzesień
Funkcje i umiejętności:
- śpiewanie i odgrywanie piosenek,
- reagowanie na nowe słowa i zwroty poprzez gesty, mimikę i rozpoznawanie obrazków,
- uczestniczenie w grach, zabawach oraz ćwiczeniach typu TPR,
- rozwijanie orientacji przestrzennej, koordynacji oraz sprawności ruchowej,
- rozpoznawanie i nazywanie kolorów, kształtów i liczb,
- rozróżnianie słownictwa związanego z przyborami szkolnymi,
- reagowanie na polecenia.
Słownictwo i zwroty:
- Powitania i pożegnania: Hello, Bye-bye, What’s your name? / My name is…
- Polecenia i zabawy ruchowe: Make a circle
- Osoby: boy, girl
- Kształty: circle, triangle, rectangle, oval, square, diamond, star, heart
- Kolory i liczby: kolory podstawowe, liczby 1–10
- Przybory szkolne: table, chair, crayon, pencil, rubber, book, notebook, sharpener, pencil case, scissors, ruler
- Przyimki miejsca: in, on, under, behind
Piosenki:
- Good Morning Song For Kids – Maple Leaf Learning
- How Many Fingers – Super Simple Songs
- The Shape Song – Super Simple Songs
- See You Later, Alligator – Super Simple Songs
- School Supplies Song For Kids – Fun Kids English