
Język angielski – grupa „Sówki” i „Promyczki”
Wrzesień
Funkcje i umiejętności:
- śpiewanie i odgrywanie piosenek,
- reagowanie na nowe słowa i zwroty poprzez gesty, mimikę i rozpoznawanie obrazków,
- uczestniczenie w grach, zabawach oraz ćwiczeniach typu TPR,
- rozwijanie orientacji przestrzennej, koordynacji oraz sprawności ruchowej,
- rozpoznawanie i nazywanie kolorów, kształtów i liczb,
- rozróżnianie słownictwa związanego z przyborami szkolnymi,
- reagowanie na polecenia.
Słownictwo i zwroty:
- Powitania i pożegnania: Hello, Bye-bye, What’s your name? / My name is…
- Polecenia i zabawy ruchowe: Make a circle
- Osoby: boy, girl
- Kształty: circle, triangle, rectangle, oval, square, diamond, star, heart
- Kolory i liczby: kolory podstawowe, liczby 1–10
- Przybory szkolne: table, chair, crayon, pencil, rubber, book, notebook, sharpener, pencil case, scissors, ruler
- Przyimki miejsca: in, on, under, behind
Piosenki:
- Good Morning Song For Kids – Maple Leaf Learning
- How Many Fingers – Super Simple Songs
- The Shape Song – Super Simple Songs
- See You Later, Alligator – Super Simple Songs
- School Supplies Song For Kids – Fun Kids English